
HOĆU.ba – najposjećenija info platforma za mlade slavi treći rođendan. Ove sedmice tačnije u utorak održana je i proslava godišnjice na kojoj su prisustvovali mnogobrojni partneri, mladi iz različitih programa koji se implementiraju kroz platformu kao i prijatelji.
Info platforma Hocu.ba je za tri godine ostvarila sljedeće rezlutate:
- Više od 12.000 korisnih informacija, savjeta i prilika objavljeno
- 975.000 pojedinačnih posjetitelja
- 110.00 pratitelja na društvenim mrežama
- 4 miliona otvorenih stranica
- Junior PR tim – 153 škole u 72 grada i svi univerziteti
Najboljih 15 članova Juniora PR tima je prisustvovalo godišnjici, a top 5 je dobilo i vrijedne nagrade za postignuti rezultat u protekoj godini. Nagrađeni učenici iz Junior PR tima su:
- Naim Mustafić iz Mostara
- Anastazija Gospavić iz Bijeljine
- Dejana Mijić iz Vlasenice
- Slaven Žarić iz Broda
- Lejla Vražalica iz Gračanice
U sklopu programa dodjeljeni su i certfikati za polaznike Munja & Obuke i prakse 8. generacije, četveromjesečnog programa kojeg je uspješno prošlo 16 studenta iz cijele BiH.
Također, proglašeni su i pobjednici nagradnog konkursa za najbolju priču o uspješnim mladim ljudima u agrobiznisu u saradnji sa programom Prilika Plus. Pobjednike možete saznati na OVOM linku.
Godišnjica je bila i prilika za predstavljanje i nekoliko noviteta kao što su:
– Nova sezona Hocu.ba videa u jutarnjem programu BHT-a gdje je samo prošle godine bilo emitovano 300 videa platforme.
– Zvanično MUNJA Inkubator/Hocu.ba u septembru je postala članica globalne mreže Foundation for Environmental Education sa dva licencirana programa koja će se realizirati u BiH – Mladi Eko Reporteri i Eko škole u partnerstvu sa kompanijom EKOPAK – prvim operaterom sistema za recikliranje ambalažnog otpada.
U prisustvu Nj. E. Ambasadora Republike Francuske i direktora EYOF-a otvoren je zvanično seminar za mlade promotere volonterskog programa Evropskog omladinskog olimpijskog festivala (EYOF) koji će i najveći sportski događaj u BiH nakon Olimpijade i desit će se u februaru iduće godine.
Uskoro u okviru YOUSEE platforme i Mreže mladih Jugoistočne Evrope (SEEYN) starta i predstavljanje kampanje uz izvještaj o smjernicama za razvoj Start Up zajednice u BiH.
Drugi dio ovog događaja bio je Prilika Plus Kružok koji je bio organizovan u vidu dijaloga na kojem se diskutovalo na temu na koji način pomoći mladima da pronađu posao i ostanu u BiH kroz bolje uvezivanje obrazovanja i privrede. Kružok je testirao 6 zaključaka i tema koje su proizašle iz 6 održanih lokalnih kružoka u Bijeljini, Banja Luci, Mostaru, Čitluku, Trebinju i Goraždu sa preko 120 učesnika iz obrazovnog sektora, privrede, drugih aktera, mladih i medija. Prilika Plus Kružok realiziran je u saradnji sa programom Prilika Plus Švicarske ambsade i sve videe možete pogledati i na linku: www.hocu.ba/kruzok.
Hocu.ba info platforma u 2018. godini imala je partnerstvo sa nizom kompanija među kojima se izdvaja TELEMACH koji je od samog početka prepoznao važnost ovakvog ulaganja u mlade. Hocu.ba sarađivala je i sa brojnim drugim kompanijama poput AS Holdinga, EKOPAK-a, Coca Cole, Ministry of Programming, BBI bankom, agencijama Prime Communications, Boram, zatim nizom institucija, obrazovnih ustanova, nevladinih i međunarodnih organizacija, medija i naravno mladih, a posebnu saradnju na nizu aktivnosti imala je sa programom Prilika Plus Švicarske ambasade (www.prilika.plus).